Staff Giraff - Таргетована реклама

Соціальні мережі

Таргетована реклама

Наша веб-студія пропонує послуги реклами в інтернеті та соцмережах Facebook та Instagram. Налаштування реклами, що таргетує, сприяє бізнесу залучити певну цільову аудиторію.

Слово "таргет" у перекладі означає - "мета", і має на увазі під собою пропозицію свого продукту, тим клієнтам, які найімовірніше його придбають. Такий маркетинговий підхід дозволяє максимально ефективно витрачати бюджет і отримувати нових клієнтів. Можливість поділу аудиторії за інтересами та по регіонах дозволяє таргетованій рекламі потрапити точно в ціль.

Замовити дзвінок
service

Наша веб-студія пропонує послугу таргетована реклама в інтернеті та соцмережах Facebook та Instagram. Налаштування реклами, що таргетує, сприяє бізнесу та залучити певну цільову аудиторію.

Слово “таргет” у перекладі означає – “мета”, і має на увазі під собою пропозицію свого продукту, тим клієнтам, які найімовірніше його придбають. Такий маркетинговий підхід дозволяє максимально ефективно витрачати бюджет і отримувати нових клієнтів. Можливість поділу аудиторії за інтересами та по регіонах дозволяє таргетованій рекламі потрапити точно в ціль.

Для ефективної роботи таргета, необхідний підготовлений до роботи обліковий запис фейсбук та/або інстаграм: правильне оформлення шапки профілю та дизайн, наявність постів. Це важливий момент, оскільки потенційний клієнт може прийти з оплаченої реклами, але не побачивши цікавий і чіпляючий обліковий запис відразу відпишеться і нічого не купить.

таргетована реклама

Є кілька видів таргетингу:

  • тематичний — показ відбувається за темами для охоплення лояльної аудиторії, яка може цікавитися або цікавиться Вашим продуктом або послугою;

 

  • географічний – реклама показується лише колу потенційних клієнтів обмежується певним регіоном;

 

  • локальний — показує рекламу тим, хто перебуває у заданому радіусі (підійде до бізнесу з кількома філіями);

 

  • часовий – реклама демонструється у певний час (наприклад, доставки їжі в обідній час);

 

  • соціально-демографічний – реклама орієнтується на стать, вік, соціальний статус споживача (наприклад реклама для матусь товарів для дітей);

 

  • контекстний – враховуються інтереси потенційного клієнта (якщо ви погуглили смартфони, банери з телефонами вас переслідуватимуть ще якийсь час).

Для того щоб дізнатися докладніше та розрахувати ціну на послугу таргетована реклама, заповніть форму нижче та з вами зв’яжеться наш менеджер найближчим часом.

Замовити консультацiю

Заповніть поле
Некоректно
image description Дякуємо! Замовлення вiдправлено